تنیدن در تار شب

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ

رد تو


هر چه صندلی ماشین رو می سابم تمیز نمیشه. چند تا لکه ی شیری رنگ روی صندلی عقب جا خوش کرده... شب بود، پیچیدم توی خاکی، اون وسط مسطا یه جا ترمز کردم و پریدیم عقب، محکم چسبیدی به من... ناله می کردی... ناله ی منم در اومد... از روی من بلند شدی و نشستی روی صندلی...لباسامون رو که پوشیدیم حس کردم صندلی ماشین خیسه، جایی که نشسته بودی خیس و لک شده بود، همه ی آب رو پس داده بودی روی صندلی... هر چه میسابم تمیز نمیشن، نه صندلی ماشین نه تن خودم.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۲۸
امیر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی