تنیدن در تار شب

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ق.ظ

فکر

آلبا دسس پدس توی کتاب دفترچه ی ممنوع یه جمله داره که می گه: 

(( مادرم همیشه می گفت یک زن هرگز نباید وقت داشته باشد، باید دائم کار کند وگرنه به محض اینکه بیکار شود فورا به عشق فکر خواهد کرد ))

بعد از خوندن این جمله همش دارم به این فکر میکنم که همه ی مردا به محض اینکه بیکار میشن به همون چیزایی فکر می کنن که من فکر می کنم؟ دارم فکر می کنم که وقتی بیکارم باید به چه چیزایی فکر کنم؟ تا حالا فکر کردین که به چی فکر میکنید؟ فکر فکر فکر 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
امیر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی