تنیدن در تار شب

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ

غدیر

خانه ات سرد است؟
خورشیدی در پاکت می‌گذارم و برایت پست می‌کنم
ستاره‌ی کوچکی در کلمه‌ای بگذار و برایم بفرست
بسیار تاریکم.

پ.ن: چقدر دلم گرفته. چقدر گریه دارم. الان نزدیک عید غدیره. چقدر دلم خونه رو میخواد. چقدر دلم برای مامان تنگه. عید که بشه خونمون خیلی شلوغ میشه. یادش به خیر توی دو هفته دو تا گوسفند قربونی میکردیم و البته هنوز هم خونمون حتما این مراسم انجام میشه. یه گوسفند برای عید قربون یکی هم برای عید غدیر و مهمونایی که میان. کوچکتر که بودم این خانمهایی که میومدن تبریک بگن پیرهنم رو میزدن بالا و سینه م رو می بوسیدن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
امیر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی